سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میوه دانش، با کردار نیک چیده می شود نه با گفتار نیک . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :19
کل بازدید :108379
تعداد کل یاداشته ها : 190
103/1/10
3:3 ص

فروشگاه اینترنتی بامیلو نخستین فروشگاهی بود که بلک فرایدی را در ایران برگزار کرد. در ادامه این پست بامیلوبلاگ در مورد این رویداد هیجان انگیز، حراجمعه ، و تخفیف های استثنایی آن بیشتر بخوانید. 

حراجمعه یا بلک فرایدی، فرصتی استثنایی برای خرید کالاها با تخفیف ویژه است. بلک فرایدی چگونه به ایران وارد شد؟ واکنش مردم به این رویداد چگونه بوده است؟ آیا بلک فرایدی در ایران و در قالب حراجمعه با اقبال عمومی روبرو شده است؟

بلک فرایدی یا حراجمعه

بلک فرایدی جمعه پس از روز عید شکرگزاری است. در این روز فروشگاه ها، اجناس خود را با تخفیفی قابل توجه ارائه می کنند. این رویداد در سال های اخیر در سراسر جهان فراگیر شده است. می توانید تاریخچه بلک فرایدی را از اینجا و کشورهای برگزار کننده را از اینجا ببینید. فروشگاه اینترنتی بامیلو، نخستین فروشگاهی بود که این رویداد را به ایران آورد. با روند برگزاری حراجمعه توسط بامیلو در طی سه سال اخیر آشنا شوید.

بامیلو به‌عنوان نخستین و برترین مارکت پلیس ایران اولین بار بلک فرایدی را در ششم آذر سال 1394 در ایران بنیان نهاد. بامیلو این روز جهانی را با نام اصلی خود، بلک فرایدی برگزار کرد. هنگام آغاز تخفیف‌های سرسام‌آور در ششم آذر سال گذشته حجم باورنکردنی از کاربران وارد سایت شدند. در هر ثانیه 20 سفارش ثبت شد و حجم سفارش‌ها در مقایسه با روزهای عادی 15 برابر شد. فروش 60 هزار کالا در این تخفیف استثنائی رکوردی به شمار می‌رفت که تا به آن روز هیچ کسب‌وکار اینترنتی به آن دست پیدا نکرده بود.

 

منتظر حراج جمعه 2 آذر باشید

بیش از 4 میلیون بازدید از وب‌سایت بامیلو و حضور بیش از 5 هزار نفر 30 دقیقه پیش از آغاز فروش کنسول پلی‌استیشن با تخفیف استثنائی در صفحه این محصول نشان‌دهنده علاقه مشتریان به خرید آنلاین است.

 

برخی از کالاهای پرطرفدار مثل آیفون و پلی استیشن در کمتر از 3 ثانیه و برخی از پوشاک با تخفیف‌های 98 درصدی در کمتر از 30 ثانیه خریداری شدند، همچنین عطرهای پرفروش در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسیدند.

برخی از کالاها نیز مثل ریش‌تراش Moser که با قیمت 175 هزار تومان به ‌فروش می‌رسد، با قیمت 75 هزار تومان ارائه شدند، همچنین تلویزیون هایر 50 اینچ، که به قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد با تخفیف فوق‌العاده و با قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان به فروش رسید. همچون سال گذشته، پاوربانک ADATA نیز یکی از پرفروش‌ترین محصولات بامیلو بود که قیمت آن از 79 هزار تومان به 49 هزار تومان کاهش یافته بود. عطر Burberry که در روزهای عادی با قیمت 225 هزار تومان به فروش می‌رسید نیز با قیمت 93 هزار تومان در حراجمعه به فروش رسید.

 6 آذر 1394 و حراجمعه سال 1395 نقطه عطفی در فروش آنلاین ایران بود. در سال 96 بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و البته آفلاین اقدام به برگزاری حراجمعه کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این مدل از حراج، در سال‌های آینده هم توسط فروشگاه‌ها و مشتریان بیشتری موردتوجه قرار گیرد.

شرکت خدماتی نظافتی پین ورک